lauantai 22. kesäkuuta 2013

Paljastuksia

 
Hejssan! :)


Tää kyseinen postaus on tän blogin 100. mokoma!
Hui :)

Sen 'kunniaksi' aattelin raottaa vähän ovea tännepäin ja kertoa pari faktaa, niin että saisitte ehkä vielä vähän paremmin kiinni, että millainen ihminen tätä blogia sitten oikein naputtelee!
 
Oon tässä jo vähän aikaa sitten saanut pari haastetta, jotka koitan tässä nyt 'suorittaa'.
 Oon vaan niin huono keksimään itestäni asioita, joita vakituiset lukijat ei jo tiedä.
Tai sellaisia, jotka oikeasti kiinnostaisivat, eivätkä olisi sitä peruskauraa!
 
Mutta haasteet on otettu vastaan ja ne 'suoritan' tälläisellä yhdistelmätaktiikalla :)
 
 
***
 
Toinen haasteista on Kaunis Blogi -tunnustus, jonka sain täältä.
Tunnustuksessa on oma juttunsa:
 pitää kertoa 8 asiaa itsestään ja jakaa 8:lle eteenpäin.

 
Toisen haasteen sain täältä, Eerikalta.
Haasteen periaate ja ohjeistus tulee tässä:
 
Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja
ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen
3. haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Kerro, kenet olet haastanut (ja ilmoita siitä haastetuille)
6. Ei takaisin haastamista 
 
 
***


En jaa haasteita kenellekään erikseen, vaan haasteet ovat
 vapaasti napattavissa omiin blogeihin!
Laitatte vaan tämän blogin linkillä postaukseen ja kerrotte mistä haasteen nappasitte!
Tästä vois vielä vinkata mulle kommenttiboksiin :)
Eerikan kysymykset pysyy siis samoina!




 
Jos nyt nopeasti laskee, niin kerrottavana olisi 19 asiaa itsestäni, joten.. 
Vedän alkuun 'helpon kortin' ja vastailen valmiisiin kysymyksiin.
Ensimmäisenä vuorossa Eerikan kysymykset!

 
1. Lempivärisi ja miksi?
Lempiväriä mulla ei oikeestaan ole.
Tykkään kaikista väreistä ja näin kesällä etenkin kirkkaat sellaiset piristää :)
 
2. Haaveammattisi lapsena?
 Hmm.. Varmaan ainakin eläinlääkäri ja laulaja.
Ja jossain vaiheessa taisin haaveilla juhlasuunnitelijan urasta.. :)


 
Ottakaa ihan vitsinä tosikot ;)

 
3. Rohkein asia, jonka olet tehnyt?
En omasta mielestäni oo kauhean rohkea ihminen,
mutta tällaista perusrohkeutta on ehkä tarvittu tilanteissa,
joissa pitää vaan toimia kuten parhaaksi näkee,
muiden mielipiteistä ja arvosteluista huolimatta!
 
4. Miksi aloitit bloggaamisen?
Olin lukenut pitkään muita blogeja
 ja samalla oli muotoutunut ajatus omasta sellaisesta  :)
 
5. Mitä pelkäät?
Tärkeiden ihmisten menettämistä.
Ja nyt untuu turhamaiselta sanoa, mutta ehkä vähän myös kontrollin menettämistä..
 
6. Lempihedelmäsi?
Ei ole lempparia, kaikki käy!

 


7.
Ranta- vai kaupunkiloma?
Ehdottomasti molemmat :)
 
8. Asuisitko mielummin Venäjällä vai Intiassa?
Kumpikin voisi olla oma kokemuksensa, joten en osaa valita!
 
9. Onko sinulla lemmikkejä?
Ei :( koirakuume on kyllä ollut se viimeiset 16 vuotta..
vinkvink äiti!
 
10. Kahvi vai tee?
Kumpikin käy. Latte aamulla (lue: en koskaan ehdi juomaan sitä vaikka haluaisin) 
ja läksyjä tehdessä / kokeisiin lukiessa teetä. Joten molemmat :)
 
11. Yksinkertainen vai yksityiskohtainen sisustus?
 Yksinkertainen, mutta ehdottomasti lisänä pieniä kauniita yksityiskohtia :)
 

*



Ja vielä 8 asiaa!


1.
Rakastan arjen pieniä yllätyksiä. Oli ne sitten jonkun toteuttamia tai tahattomia.
Ja muutenkin, yllätyksiä on ihana saada, mutta parhautta on olla toteuttamassa niitä :)

2.
Aina, kun mä lähden johonkin, mulla on mukana iso laukku.
Se on aina 2 kertaa suurempi kun kavereilla ja ainakin 2 kertaa suurempi kuin sen pitäis olla.
Näistä mun laukuista on niin moni heittänyt läppää..
'Mulle tulee huono omatunto kun katon ko sä raahaat tota sun laukkua joka päivä kouluun'
'Hei sunhan ei tartte käydä salilla ku sun haba kasvaa tota laukkuu kantamalla'
Ja näistä laukuista on tullu tavallaan mun tunnusmerkki!
 Ne on osa mun imagoa ;)

3.
Oon siis tosiaan musaluokalla ja pääsin just musalukioon jejee!
Musiikkia tulee kuunneltua aamulla, päivällä ja illalla.
Mulla on huoneessa radio päällä aika lailla aina, iPod on laukun taskussa
ja puhelimestakin sitä tulee soitettua.
Jo tästä voi päätellä että musiikki on se mun juttu :)


 

4.
Jos joku kysyis multa,
 että ottaisinko mielummin villasukat vai korkkarit, niin en osais vastata!
Mulla on lievä addiktio villasukkiin. Niitä käytetään sitten kesällä ja talvella.
Taidettiin joskus laskea että 22 paria niitä olisi.. :)
Toisaalta, oon ihan kenkäihminen, ja jos vaan oisi mahdollista,
mulla ois ainakin joka toinen päivä korkkarit jalassa!

5.
Oon aina salaa toivonut, että oisin kakskielinen.
Tai etenkin suomenruotsalainen.
Ruotsi on mun mielestä ihana kieli ja se on ollu mulle muutenkin helppo opetella.
Yläasteen todistuksessa loistaa ruotsista 10 ja haluisin kyllä sitä oppia lisää!
Ei sitä tiiä jos teen itestäni omatoimisesti suomenruotsalaisen ;)

6.
Horoskoopiltani oon kaksonen, ja se kuvaa välillä mua aika osuvasti..
Etenkin tuuliviirimäisyyteen ihan julkisesti myönnän taipuvani.. :)

7.
Oon aina toivonut, että silmät vois ottaa kuvia.
Ois aika parhautta :)
Terveisin minä, jolla on aina kamera kotona, kun jotain ikuistamisen arvoista tapahtuu..

8.
Vaikka musta voi saada monenlaisen kuvan, oon todellisuudessa melko herkkä..
Satun olemaan aina se, jonka poskilla virtaa vesiputous,
kun tapahtuu jotakin ihanaa tai ikävää,
tai kun tulee vaan sellainen fiilis että apua itku!
Tästä yksi kuitenkin vähemmän kyynelehtivä ystävä aina sanoo, että
'kun Veera itkee ni kaikki itkee'..
No can do ;)


 
 
+ 1

Lukisin ihan enemmän kuin innolla 
teistä
siellä ruutujen toisella puolella lisää!

Laittakaa tuohon alas kommenttiboxiin kommenttia tai mahd napatkaa haasteet omaan blogiinne,
ja linkatkaa niitä sitten tännepäin!
Ja hei mä alotin, nyt on teidän vuoro.. ;)



Nostan peukut pystyyn niille, jotka jaksoi tän maratonpostauksen lukea loppuun!
Huippua :)

* Postauksen kuvat on vanhoja kesäkuvia,
 eikä ne välttämättä liity asiaan yhtään mitenkään ;) *



XOXO

Veera

 

6 kommenttia:

  1. Olet ihanan mutkaton, herkkä ja hyvin kaunis, myös ulkokuoren alta!
    Et haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä....
    Sinun kanssa on helppo elää ja ellei niin se on vastapuolen oma vika! :D
    Jatka samaan malliin ja onnea lukiontielle!

    Terkuin nami-hiiri
    http://nami-hiiri.vuodatus.net

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, paljon kiitoksia kauniista sanoista! :)

      Poista
  2. Voisitko vaihtaa blogisi fontin? Kiinostasi tosi kovasti lukea esim. ruokaohjeet, mutta ei saa muutakuin päänsäryn. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyinen fontti olikin alunperin väliaikainen. Oon yrittäny sitä monta monta kertaa vaihtaa, mutta ulkoasuohjelma on jostain syystä päättänyt vääntää vastaan enkä oo mitään pystyny muuttamaan :( yritän vielä saada homman toimimaan! Ja kiitos kommentista! :)

      Poista
  3. Jeeeee, nyt näyttää hyvältä!
    Kiitos vielä ihanista herkuista, niitä voisi syödä vaikka kuinka ;)

    VastaaPoista
  4. Luin sun blogia ja kattelin kuvia. On tosi hieno blogi sulla joten päätinpä jäädä seuraamaan.

    tunnelmavalaisin.blogspot.com

    VastaaPoista